Saturday 2 February 2013

Tersasar Dari Landasan

~SALAM~


untuk entry kali ni..aku nk cite pasal Tersasar Dari Landasan...
ha..ni bukanlah cite industan yang mane hero ngan heroin tengah rancak menari, berguling2 atas keteapi pastu keteapi tu lari dari landasan..bukan..bukan..
bukan jugak berita dalam tibi yang mane cte pasal keretapi tergelincir 
dari landasan kt India atau mane2 negara lain..ha..
ni pn bukan cite Monorail yang stuck tgh2 jalan aritu
 (nseb bek xjatuh..nseb bek jgk kakak aku amek next tren..xnek yang tu.. -.-' alhmdulillah.. )

ni cite pasal aku yang tersasar dari landasan yang aku letak untuk diri sendiri...
fuh!! kalo ikutkan nyesal xsudah..tp bukan rezki aku mse tu..ha..
pnt taip byk2 ni..bia gambar kat bwh ni pulak brcerita..






sekian sudah cite yang menyayat ati aku..haha..


c u then!

No comments: