Sunday 3 February 2013

Blog Untuk Semua





~SALAM~


blog? bukan semua org suka terlibat dgn blog2 ni..ade yang cakap..ade mse ke nak lyn sume ni..
bek wat keje lain..ade jugak yang pk..mane la dorg dapat idea nk update kejadah blog ni..hhmm..
xde yang salah pn dorg pk cmtu..sbb sume org xsme..ye dak??

bg yang tegar berblog..tahniah dan semoga terus berjaya hendaknya ^.^
..saya sangat suka karya kretip anda..sila gunakan sebaik mungkin anugerah yang diberi..sbb..bukan semua orang pandai menulis..bukan semua org ade idea kretip..dan bukan juga semua org mampu menulis sesuatu yang boleh menarik perhatian dan minat org lain untuk terus membaca...hebat x gitu?
*tepukan gemuruh untuk mereka yang berkenaan*

ade juga orang yang suka jadi silent reader..mcm aku sebelum ni (xlame mane pun la kn -.-' )..menarik!
 mcm2 cerita aku dapat tau..tp kdg2 bz dgn kerja2 yang xpenah la nk abes..so ikt ske la nk bce ble pun kn..haha...
byk mende yang aku sedar ble aku bce blog2 org lain..byk cte yang dapat kte kongsi..dan skrg aku pun start tulis belog sendiri atas sbb2 tertentu...


1. YA! ini untuk tatapan kamu.. boipren 

disebabkan org agak sibuk ngan esemen yang xputus datang melawat..
org decide untuk tulis belog ni untuk si gemuk ku sayang yang jauh di mata tp dekat di hati..eceehhh..hahaha..ye..ni tok awak..ha..baca eh..buat bedtime story..sbb org tkt org bz ngn keje..n awak xde sape nk teman msg..sian awak..t nges t cne?? cne?? @.@ ..kdg2 xsume bnd kte boleh luah kt msg or f2f..so..blog ni akn ctekn ape y org rase..ha..ok x? blog ni juga akan cte ape yang org nk cte..mksdnye..dgn baca belog ni..awak akn tau ape yang org wt..ha..kalo kte jrg jmp t at least da ade cte yang org da share..xgitu?? (tp jarang jmp ke? blhla..nk sedapkan ati ^.^ ) org akan trus brcerita slagi org ade ms untuk menaip bedtime story ni utk awak..minx maaf kdg2 org xpandai berkata2.. ^.^ terima kasih ade dengan org susah atau senang..terima kasih sbb setia mencipta detik yang manis utk org..semoga kte kekal bahagia selamanya..amin..so..blog ni ditulis..untuk awak baca SI GEMUK...
>>over sangat! haha..<<








2. BETOL! ini juga untuk awak sahabat yang xtahu menahu ttg kewujudan belog ini..
xde sape pun tau yang blog ni wujud melainkan incik yang disebutkan diatas..
tp aku harap kau sahabat..satu hari..akan jumpa blog aku dalam ape cara sekalipun..sebab...
aku mungkin akan bercerita ttg indahnya berkawan dengan kau wahai sahabat...ye..indah dpt kwn mcm ko...so..do discover my blog, sahabat.. MINE (i know you know it's you, MINE!)...

maaf..gambar sebenar MINE xboleh dipublish sbb xminx permission lg.. ^.^





3. YE..YE..! ni pun untuk engkorang jugak... ♥♥♥♥♥ (amek ni lop sorg satu..)
ha..ni pun untuk siblings yang nk menyebokkan diri bce belog yang indah ni..hahaha..
disebabkan memasing da membizi skrg..ha..kte cte dalam ni je la kalo xde mse nk cte panjang lebar..ha..ok x? ok x? ok la tu..haha..

aku bukan adik tasha shila!
tp adik yang blah kanan tu..si obses ngan tasha shila..
nampak same katenye..ahaks!
korg g la jenjalan kat blog die:
http://hanidamoss.blogspot.com/


hak ni pulak kakak aku lg satu..
y ni lain pesen pulak..
nak jepanese/korean look je..hahaha..
g la jenjalan blog die jugak:
http://iamkila.blogspot.com/




ha..macam2 pesen..lg dua adik aku tu xpayah cite la eh..dorg blum terjebak lg
dalam blog ni..haha..


3. SEMESTINYA! blog untuk semua..followers atau x...n kawan2 yang tersayang! 
thank you so much..u guys are the most appreciated!
jom kite kawan!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

>>follower pun xde -.-' <<

kan...msg2 ade reasons sndri why they tend to spend their useful time to write blog, how they get those creative ideas, how they tackle their readers and what so ever..ade yang utk public n ade yang 4 personal reasons..so, do ask urself which one do u prefer to be...


c u then!

No comments: