Friday 8 February 2013

Char Ketiau VS Mihun Sup

~SALAM~

ok..sekarang jangan pegi kedai tu lagi!
paham~

cite die macam ni...
tadi masa lunch..aku lunch dengan budak2 opiz..ktorg 6 orang...
da sampai kedai pk lagi nak makan ape..

oh no~~
xtau nak makan ape..pagi2 da melantak nasi goreng mak masak..
masuk tengahari, nak makan nasik takut xabes...
so...
pk punya pk punya pk...macam nak makan mihun sup...
mihun sup~~mihun sup~~
pastu xjadi..
dengan tiba2 order la CHAR KETIAU (tak tau eja!)
CHAR KETIAU OK.....

pastu budak opiz suruh abg tu ulang balik order...
kebetulan budak sorang ni makan mihun sup...
sesampai je abg tu ulang order ktorg..aku dengan konfident cakap kat abg tu..
MIHUN SUP 2 TAU~~
sbb aku takut abg tu lupa order aku tadi...
oh my~~

mihun sup sampai dulu...aku pun makan dengan bersungguh2...
xlama lepas tu CHAR KETIAU datang...
oh my lagi sekali............
aku terus terdiam...baru ingat yang tadi aku order CHAR KETIAU....!

aku pun takkan nak ngaku...
malu oi malu!
aku dian...then budak2 opiz cakap bukan la bang..bukan..
naseb~~~
tapi abg tu pandang aku..aku wat bodo je la..
haha..kesian die...opkos la die tau sape order kan..dah die yang amek order..

sampai ke sudah budak opiz xtau CHAR KETIAU tu aku punya..
naseb dorg sebok sembang..xpasan sape order ape mase tu...
hahaha...

**pk dulu nak makan ape**
**ingat order sendiri lepas ni**
**xpayah datang kedai tu lagi**

~yang sangat malu~


c u then!


No comments: