Sunday 3 February 2013

Trip Oi Trip Part 2

~SALAM~


cerita disambung lagi...


Last day..ktorg wat amal jariah..bersihkan kawasan sekitar jety..ha..baik x? Mse ni jugak ktorg kne wat survey untuk tourist yang datang Taman Negara..mse ni jugak ktorg dapat jmp ramai horang..grup aku ade interbiu couple ni..depa dari Argentina..ghupe2nye..depa ni newly-wed..ha..datang hanimun gitew~..sweetsweet jew..haha..








memandangkan questionnaire xabes lg..plus  mse tu xramai sgt kat jety, or ade tourist tp sudah diinterbiu oleh grup lg satu..beberapa ktorg ni yang rajin 1% dari yang len bercadang untuk ke dalam Taman Negara untuk truskan interbiu..



Sesampai je kat ctu..aku menemukan seorang hero industan yang da boleh pegang watak daddy da..haha..tp xla tua sgt pun..aku pun stat tunjuk skill..interbiu bermula *padahal soh isi questionnaire je pon..


Aku: Good morning sir..
Daddy:Good morning..
Aku: I’m a student from UiTM..now we’re conducting a research about the tourists in Taman Negara..do you have some time to fill in this questionnaire?
Daddy: Yes..sure..
Aku: (smile)


Untuk xbg senyap sangat aku pun konon2 nak sembang la ngan daddy..dengan English yang grammar tah ke mana..aku pun bukak mulut..


Aku: Where do you come from sir?
Daddy: India. (nada tegas..)
Aku: ...... (spatah je? Garangnye..) are you travelling alone?
Daddy: No, with my family.


*****cengkerik amek alih*****nk tny lebih2, tp cam garang je daddy*****tkt cakap byk*****



Then da siap aku pun g la kat kengkawan aku..dorg ngah interbiu family india jugak..malas tggu situ lme2 aku pun gerak carik mangsa lagi..then aku dgr orang laki jerit pggl someone..trus aku pndang blakang.. leh....rupe2nye td tu aku interbiu laki die..tp mummy baik..manis je muka..cam aishwarya rai..haha..patotla daddy garang je...tggu family die lme rypenye..mane x..da kne tahan ngn kengkawan aku..haha..sorry daddy..


xlame pastu..keje sume siap...then ktorg packing, get ready, makan2..n bersiap  untuk balik =(



Tu la pengalaman kat Taman Negara..best! byk lagi aktiviti yang xbuat..byk ssgt..t nk g hanimun kat Taman Negara je la..hahahah...


En. Tapir..sila tggu saya 3 tahun lagi.. ^.^




c u then!

No comments: